12.7.13

"Desvetlla de mots és feina obscura" en edició oberta


A diferència del que pensava fa un temps, i en vista de com està evolucionant el tema de l'edició de llibres, he decidit que l'edició electrònica del meu primer llibre autoeditat, Desvetlla de mots és feina obscura (2008, Premi Salvador Estrem i Fa), sigui gratuïta. Si us interessa aconseguir-lo i llegir-lo(!), només cal que accediu a l'enllaç següent:

http://www.lulu.com/shop/david-madue%C3%B1o-sent%C3%ADs/desvetlla-de-mots-%C3%A9s-feina-obscura/ebook/product-17395386.html

Des d'aquí, només cal que cliqueu el botó que teniu a la dreta de la vostra pantalla ("Afegeix al meu carro"). Si us fes patxoca tenir-lo en paper, a la part inferior de la mateixa pàgina hi trobareu l'enllaç. En aquest cas, sí que haureu de seguir pagant les despeses d'edició, d'enviament i una petitíssima aportació a l'autor en concepte de drets.

Deixeu-me, però, rectificar una apreciació: diguem que aquesta és una "edició oberta" del meu llibre. És a dir, que com a autor no demano un benefici pel meu esforç creatiu, ni tampoc faig pagar al lector cap despesa per l'edició, perquè no n'hi ha. Això no vol dir que sigui gratuït en el sentit pejoratiu i materialista que la nostra societat li dóna: el text està subjecte a una llicència Creative Commons i us demanaria que, si en feu difusió, digueu a quin llibre i autor pertany. Serà un valor immaterial, però serà. 


7 comentaris:

  1. Ja me l'he imprès i guardat, per si en faig sortir algun poema al meu bloc. Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Helena, espero que sigui del teu grat!

      Elimina
  2. Avui dia les coses són complicades. Bé, suposo que sempre ho han sigut. Sort

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, Loreto, però el meu comentari pretenia ser positiu. Mira, conec una mica el sector i sé que el meu segon llibre de poemes potser no hauria venut tants en una editorial com he aconseguit amb una autoedició. És veritat que em faria molta il·lusió publicar en un bon segell de poesia, però tot i el sacrifici d'invertir temps i diners, no em puc queixar gens amb la sortida que ha tingut "Poesia per a carnívors", tenint en compte que la poesia és un gènere poc o gens venedor. Així que crec que les noves tecnologies estan canviant el sector per bé. Ja hi ha autors amb obra publicada que les fan servir per donar sortida a llibres que potser no veurien mai la llum, i gent com la Marta Pérez Sierra que alterna els premis i les editorials amb l'autoedició.

      Elimina
  3. És molt bona decisió, David. I molt bon llibre!

    ResponElimina
  4. És molt bona decisió, David. I molt bon llibre!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.