"Poesia per a carnívors": recital i presentació


Perdoneu que avui em doni tanta importància, fins i tot publicant una fotografia amb la meva mirada de miop, però la poesia m'ha donat nous motius de satisfacció i us en volia informar. La propera setmana els versos em portaran per partida doble al costat de gent que aprecio per com són i pel que fan, i m'agradaria que, si us ve de gust, compartíssiu aquesta estona de poesia i amistat amb nosaltres:

-Dijous 4 d'octubre (19.30h), a l'Agrícol de Vilafranca del Penedès (Ptge. Alcover, 2), l'escriptor i periodista Jordi Llavina presenta Poesia per a carnívors. És a dir, que el padrí (li estic molt agraït pels consells de gran valor que em va donar quan estava a l'etapa final de l'escriptura del poemari) presenta la meva criatura. Tot un luxe, ja que en Jordi, a banda de les seves qualitats excel·lents com a poeta (estic pendent de parlar de Vetlla en una publicació i després al llunÀtic, però ja fa molt que l'he gaudit), és un cicerone i un orador de primera: ocurrent, clarivident, entenedor... En fi, una delícia per al públic assistent. Aquest acte és possible gràcies a les gestions de l'Anna Maria Ruiz (incansable, malgrat la feinada que té) i la insistència d'en Santi Borrell, un altre poeta penedesenc, que va començar a estendre els ponts de contacte de seguida que li vaig parlar del llibre.

-Dissabte 6 d'octubre (17.30h), a la Casa Taulé de Sabadell  (carrer Sant Joan, 35), els poetes Víctor Mañosa, Sònia Moll, Jorge Brotons, Toni Quero i un servidor organitzarem un recital anomenat A cinc veus. Amb aquest acte, els amics de l'Aliança Francesa volen encetar una sèrie d'actes al voltant de la poesia que tindrien aquest horari (17.30) i dia (dissabte) un cop al mes, i dels quals us aniré informant puntualment. De moment, serà un plaer escoltar aquests poetassos (i poetassa), que tant m'agraden. Si no els coneixeu, és l'hora que descobriu els versos que basteixen alguns dels seus llibres, dels quals n'he parlat al llunÀtic: Non si male nunc, Los adolescentes furtivos, L'home que mira perplex...


Comentaris