5.5.12

Presentació de "Poesia per a carnívors"


El proper dijous 10 de maig, a les 20h, presento a Sabadell Poesia per a carnívors, en un acte que comptarà amb la projecció d'imatges creades per la Zita Vehil (qui també ha dissenyat el pòster de l'acte, que teniu al costat) i amb el recitat de poemes per part d'una sèrie de poetes sabadellencs que s'han ofert desinteressadament, i a qui agraiexo moltíssim la seva col·laboració desinteressada.

L'acte tindrà lloc a l'Espai Àgora, dins el Centre Cívic de Sant Oleguer (carrer Sol i Padrís, 93). La tria de l'espai no és arbitrària: vaig néixer i créixer en un carrer molt proper al barri, i de més gran hi he fet un grapat d'activitats i fins i tot hi he viscut en el meu primer pis propi (de lloguer, és clar). Així que em fa molta il·lusió haver aconseguit que els amics de l'Espai Àgora m'acullin i m'ofereixin la seva sala d'actes per presentar el meu primer llibre.

Tinc la intenció de passejar Poesia per a carnívors per diferents ciutats. Ara mateix estic treballant en trobar un espai per presentar-lo a Barcelona, però sense el recolzament d'una editorial costa una mica. Si coneixeu espais de la ciutat comtal gratuïts, o sabeu d'alguna biblioteca o centre cultural d'altres urbs que s'oferissin, us agrairia que m'ho féssiu saber, i ens posaríem en contacte per acabar-ho d'arreglar.

2 comentaris:

  1. Tinc entès que l'altell de Proa Espais al carrer de Rosselló entre Balmes i Rambla de Catalunya (a Barcelona) és gratuït.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mare meva, Allau, si ja sabia jo que els blogaires que passeu per aquí esteu sempre "al tanto", i no tardaríeu en ajudar-me! T'agraeixo molt el suggeriment, m'hi posaré en contacte, a veure què diuen.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.