Llibres i Fotos


Llibres. Aquí teniu una simulació de la portada del llibre La Catosfera Literària que editarà Cossetània la primera quinzena de maig i que recollirà els 100 millors articles presentats pels participants a les Jornades de la Catosfera celebrades a Granollers el passat mes de gener. Qui m'ho havia de dir! Internet no només m'ha obert una finestra al coneixement, a l'opinió i al diàleg, també m'ha revaloritzat com a professional. M'han encarregat entrevistes, comentaris de llibres... i ara veuré una de les meves contribucions al llunÀtic en paper imprès.

Fotos. Potser els més observadors us haureu adonat que al marge dret del llunÀtic hi teniu un enllaç a la pàgina web de la Zita Vehil. Doncs bé, a banda de ser la meva companya i d'haver-me d'aguantar (feina heroica de per si), professionalment es dedica al disseny i el seu hobby és la fotografia. El proper dijous 3 d'abril inaugurarà la seva nova exposició a The Glass Bar (Passeig Picasso 20, el Born, BCN), un acollidor bar musical on pel mateix preu d'una cervesa o un refresc, podeu gaudir de les seves imatges, totes elles especials pels colors, les mides i els temes que fa servir per reproduir el món que l'envolta. L'entrada és gratuïta, les hi trobareu fins a finals de mes.

Comentaris

  1. Felicitats pels èxits Llunàtic.

    ResponElimina
  2. Felicitats pel blog, llunÀtic, no el coneixia.

    ResponElimina
  3. Hola,

    Si passes pel meu bloc, veuràs que t'he passat un mem.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada