lletrA es renova



La pàgina web de lletrA, mantinguda per la UOC, s'ha renovat, tot i que constantment introdueixen novetats (com les versions en castellà i en anglès). Ara, però, li han netejat la cara, amb un canvi fins i tot a nivell tipogràfic (deixeu-me ser maliciós i assenyalar la similitud entre l'A majúscula del llunÀtic i la nova capçalera de lletrA...).

Sigui com sigui, és un lloc de referència per a dades relacionades amb els nostres autors, les publicacions especialitzades o els premis literaris que es convoquen anualment a Catalunya. També hi podreu trobar un parell d'articles meus, doncs hi vaig col·laborar ara fa uns anys: "Literatura infantil i juvenil" i "Cinema i literatura catalana" . Per cert, aquest darrer text els va agradar tant a la gent del CDA me'n va demanar una versió actualitzada per formar part d'un catàleg sobre possibles adaptacions cinematogràfiques d'obres literàries catalanes que van presentar a la Fira de Frankfurt. Ja sabeu com són d'inescrutables aquests camins que ens menen... La veritat és que em fa il·lusió tenir-lo en una lleixa de casa, amb el meu article traduït a l'anglès i l'alemany, ni més ni menys. Tanta com la publicació de La Catosfera Literària. Ja s'acosta, el dia de tenir-lo entre les mans... Mentrestant, un avís a navegants: el dia de la presentació algú pot dur-me de tornada a Barcelona? Només disposo de transport públic per a l'anada, després les opcions es redueixen a marxar a les 20 h. o passar la nit vagarejant pels boscos que envolten Vallromanes. I la veritat, no tinc ànima de Walt Whitman; a mi, els boscos de nit em provoquen picors i angúnies...

Comentaris