Premi per al llunÀtic


Porto molts anys escrivint poesia i en tot aquest temps només he aconseguit quedar finalista de tres premis (Castellar del Vallès i JoEscric.com). No n'he guanyat cap, no dec fer gaire mèrits. I resulta que en tres anys de llunÀtic aconsegueixo sortir a l'Avui, m'encarreguen entrevistes i crítiques, sóc escollit per formar part d'una antologia i els mateixos companys i companyes lectorescriptors de la catosfera m'entreguen dos premis. Honorífics, endogàmics, el que vulgueu. Però són, al capdavall, una mena d'aplaudiments cibernètics a la feina que fas dia a dia en aquesta pàgina, i s'agraeixen molt.

Fa un temps, en Josep Manel de Filant prim ja em va concedir el premi Blog Solidari. Ara ho fa en Llorenç Carreres, de l'eLiteratura amb el premi Art i Pico. Doncs moltes gràcies, companys. Em toca el torn de seleccionar cinc blogs que mereixin el premi. Encara que no m'agradi fer-ho, perquè sempre penso que els favorits són tots aquells que formen part dels meus enllaços, doncs sempre seran els que vulgui tornar a llegir:

-Antaviana
-Tinta xinesa
-Tens un racó dalt del món
-emma pb
-Entrellum

Tots cinc són els meus favorits, amb motius diversos, però tenint una característica comuna, que són dels que més visito. Felicitats a tots, ara cal que passeu el testimoni, si voleu.

Comentaris

  1. Si l'he rebut dues vegades cobraré el doble? Ja miraré les bases del premi...
    Gràcies, ens llegim!

    ResponElimina
  2. moltes gràcies pel reconeixement i sobretot per les visites.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies pel premi. Jo he decidit atorgar al Llunàtic el "Premi Arte y Pico".

    ResponElimina
  4. De segur que en vindran més.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada