L'ombra dels dies


Em plau presentar-vos el meu nou projecte d'aquest 2008, el blog L'ombra dels dies
un experiment narratiu que pretén unir dietari i narració. Realitat? Ficció? Bastant de l'una i de l'altra, per ser-vos franc, doncs la vida pròpia, tot i que testimoni fidedigne, una vegada que la narrem es desprèn de la vivència per convertir-se en re-creació. És més, els vostres comentaris també formaran part del seu flux narratiu, conformaran molts dels meus textos. La vostra opinió serà activa, motor de canvi per a les meves paraules i els meus actes. I finalment, els enllaços us permetran accedir a totes aquelles referències que potser quedin una mica entenebrides, una mena de manual per entendre millor la meva proposta. En el fons, "L'ombra dels dies" vol esdevenir un culebrot intel·lectualoïde i cibernètic. Hi jugueu?

Comentaris