Catosfera 2008


Com ja molts de vosaltres sabreu, el proper gener de 2008 es prepara a Granollers una de grossa. L'entrellumaire Toni és al darrere, amb molta altra gent, d'unes Jornades sobre la Catosfera on es debatran tota una sèrie de temes al voltant dels blogs en català. Jo ja m'hi he apuntat, tant a les Jornades com a una proposta ben engrescadora: un llibre on es recullin posts de diversos blogs en català. Per participar en la formació del recull només cal que envieu el vostre millor escrit (inèdit o publicat) a catosfera2008@gmail.com. Encara teniu temps, fins el 31 de desembre. Trobareu més informació al blog de les Jornades.

Comentaris

  1. Ja en som dos...i seixanta més!

    ResponElimina
  2. Ara mateix ja som 76!!!!

    ResponElimina
  3. Jo també hi seré! Aviam si arribem als 100!!!

    ResponElimina
  4. Jo no hi seré perquè "no toca", però ja buscaré si tinc alguna cosa potable per enviar. Ha estat un plaer descobrir el teu blog, llunàtic, estava perdent la fe en el format, tanta llibertat!

    He anat a parar a l'article sobre Ballart (d'on no comparteixo la idea de Rovira com un poeta de llàgrima fàcil, per cert, ni que això haguès de ser, necessàriament, motiu de menyspreu) i he llegit també el que gira entorn el meu bonhimiós professor de poesia (n'Abrams, en efecte), del que no puc dir més que coses bones. En fi, un plaer llegir-te, David, seguiré visitan-te! Salut!

    ResponElimina
  5. Alba B.6:00 p. m.

    Home, trobo injust dir que el Toni Ibanez és l'ànima mater de l'esdeveniment. Siguem rigorosos, el que està fent un esforç titànic com ja han dit molts com l'Eduard Batlle (http://ebatlle.blogspot.com/2007/12/www.marcvidal.cat) o a la pròpia web (http://www.catosfera.net/archives/7) és el blogger Marc Vidal (www.marcvidal.cat), siguem justos i que no s'apuntin tots els èxits algú

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada