L'eròtica cibernètica



En Toni l'Emma m'encarreguen que els faci una entrevista per a l'editorial Bromera, que els publicarà L'oracle imminent. Busquen algú que estigui bregat en temes blogaires i que tingui una certa experiència periodística. Tenint en compte que L'oracle s'ha fet a través de mails, posts i xats, quedem d'acord en què l'entrevista la farem via messenger.

Em llegeixo L'oracle imminent en tres dies, amb l'enfebriment que els va dur a viure aquesta experiència vital ciberliterària. Tot i els comprensibles alts i baixos del text, la història i el joc de màsqueres m'arrossega com un riu imparable. I quan veig que el verb eròtic es transforma en un joc d'identitats que demana la implicació del lector, llavors m'arriba la veritable excitació. No pas la que resta aturada en l'epidermis.

Ahir vam anar a dormir a quarts d'una. A mi encara m'esperava una estona rellegint i reelaborant el text definitiu de l'entrevista. Però veient com tot plegat assolia sentit i les paraules del Toni i l'Emma li donaven dimensió a la meva lectura prèvia del llibre, em vaig donar per satisfet. Avui estic massa espès com per copsar amb quatre mots tot el que vam dir, el que vam suggerir i el que vam callar. A més, aviat la podreu llegir a la revista "L'illa" de Bromera i a la meva estimada Lletra petita. Mentrestat, podeu fer boca amb L'oracle imminent i entendre que les experiències creatives que poden canviar-nos no només es viuen davant d'una pàgina en blanc.

Comentaris

  1. Et felicito perquè has fet una bona feina. Sabia que te'n sortiries. ¿T'han dit els de Bromera quan estarà la revista?

    ResponElimina
  2. La revista "L'illa" número 44 estarà per al Nadal. Gràcies, David, per l'entrevista.

    ResponElimina
  3. periodisme-ficció

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada