Sobre el Premi Lletra 06


Ahir comentava que el silenci m'ha engolit aquest estiu. Tot l'agost i part del setembre he estat força allunyat d'internet i ni recordava quan es fallava el Premi Lletra 2006 a les millors pàgines web en català sobre literatura. Molt abans ja vaig felicitar en Toni Ibàñez, un any més el guanyador de la votació popular per golejada, aquest cop en l'apartat dels blogs. Gràcies a tothom qui va recolzar el llunÀtic, hem assolit una quarta posició que eixampla les meves vanitats creadores fins suposar que aquest esforç constant de publicació mereix la pena quan hi ha algú darrera que s'ho llegeix i ho aprecia. Fins i tot el jurat del concurs ens han mencionat! També voldria fer ressò al més votat en l'apartat de pàgines web, Poe, un projecte de l'escriptor Albert Roquer, autor de la novel·la El mateix dilluns.

D'altra banda, els guanyadors dels premis grossos són Lletres de batalles i Francesc Serés. Premonició? Us juro que el post d'ahir el vaig penjar sense conèixer els resultats del premi. Però la meva lectura de Serés, pel que veig, no podia ser més oportuna: la seva finestra a la xarxa m'ha fet agafar més gana, encara, per seguir endrapant la seva producció. En Francesc sembla algú que té les coses clares i sap cap a on encarar la seva carrera, no només amb talent i treball sinó també amb un projecte. Felicitats, doncs, a tots els guanyadors dels premis i fins la propera convocatòria.

Comentaris

  1. Felicitats, David! Encara que no hagis estat el guanyador, de ben segur que l'experiència i el resultat han estat d'allò més enriquidors. Ens veiem demà a la tarda! :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada