Ripoll



Tot un cap de setmana sol en una ciutat desconeguda dóna per molt: fer turisme, perdre's pels seus carrers, seure durant hores pels seus parcs i llegir o pensar... O escriure el meu dietari, amb totes les impressions viscudes.
Necessitava marxar, necessitava trencar la rutina i deixar enrera els maldecaps que últimament m'estaven fent la vida impossible. Des de la distància, amb temps per a tu mateix i sense que ningú t'aclapari, les coses es veuen d'una altra manera.
Els propers dies em dedicaré a fer estractes del dietari que he anat escribint aquests quatre dies. No sé si interessarà a ningú, tampoc és la meva principal preocupació. Només vull reordenar les meves vivències i veure que encara tinc coses a dir.
Per cert, a les ripolleses i ripollesos que llegeixin els propers posts: malgrat les primeres impressions, Ripoll em va agradar, tant pels seus testimonis del passat com per ser un bon "lloc d'operacions" des d'on moure's per tota la zona. A les noies que vaig conèixer al punt d'informació, al monestir i al scripturium gràcies, tant per la seva amabilitat com pel seu interès en transmetre'm l'interès que tenen per la seva vila i que les ha portat a dedicar-se a culturitzar llecs com jo.

Comentaris

  1. Jo també estava a Ripoll, aquest cap de setmana.
    És un poble cada vegada més avorrit, però sens dubte és un bon lloc per a descansar i sortir a visitar els voltants o a la muntanya.
    Petons.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada