"Brindis"

Fa uns anys que em dedico a escriure versots en el meu temps lliure. També em dedicava a publicar-los en la meva pàgina web, Nocturnal, però després de la feinada del darrer hivern vaig abandonar el meu racó internauta. De fet, el blog m'oferia molta més rapidesa i comoditat a l'hora de penjar les meves cosetes. Més encara, en un rampell habitual en mi, vaig desfer-me de tots els poemes i els articles de la web que havia anat acumulant durant tres anys. Ara només hi trobareu una versió reduïda.
He seguit escrivint poemes i acumulant papers, i al final he decidit que ha tornat l'hora de publicar-ne uns quants. El llunÀtic ja no es conforma amb llegir...



Brindis

Rompent la vacil·lació
entona cants de meravella
que encerclen els foscos sarrons
on, fins llavors, desava enterques
mudes de malfiança i por.
Alça el got de mel, sucre i melsa,
que de tot se n'ha de tastar,
brindant amb el present que el vetlla
i que, en successió, perfila
noves passes: goig i besllum.

Comentaris

  1. Hem fet aquest brindis
    com un vermut amarg,
    la saliva no tenia
    cap altre color...

    ResponElimina
  2. un haikú

    fas cada brindis
    sense creure en les fades
    i això els malgasta...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada